Italian Pop Musicseeders: 0
leechers: 0
To download this torrent, you need a P2P BitTorrent client Vuze
Added on Apr 24, 2007 in Music Downloaded 0 times. Italian Pop Music (Size: 614.33 MB)
Description1.Adriano Celentano - 24 Mica Baci 2.Adriano Celentano - Amore No 3.Adriano Celentano - Azzuro 4.Adriano Celentano - Il Tempo Se Ne Va 5.Adriano Celentano - Impazzivo Per Te 6.Adriano Celentano - La Piv Migliore 7.Adriano Celentano - Non E 8.Adriano Celentano - Preghero 9.Adriano Celentano - Soli 10.Adriano Celentano - Stivali E Colbacco 11.Al Bano & Romina Power - Felicita 12.Al Bano & Romina Power - Liberta 13.Al Bano & Romina Power - Tu Soltanto Tu 14.Al Bano & Romina Power - Sharazan 15.Al Bano And Romina Power - Magic Oh Magic 16.Alan Sorrenti - Non So Che Darei 17.Alan Sorrenti - Tu Sei Lunica Donna Per Mer 18.Alessandro Mara - Chiara 19.Alice - Per Elisa 20.Alice - Tutto E Niente 21.Amanda Learo - Ragazzino 22.Amedeo Minghi - Cantare E Damore 23.Amedeo Minghi & Mietta - Vattene Amore 24.Annalisa Mineti -Senza Te O Con Te 25.Antonello Venditti - Nata Sotto Il Segno Dei Pesci 26.Bobby Solo - Una lacrima sul viso 27.Caterina Caselli - Sono Bugiarda 28.Daniel Santacruz - Soleado 29.Desireless - Voyage Voyage 30.Dino - Gli Occhi Miei 31.Dino - Mama Leone 32.Domenico Modugno - Volare 33.Drupi - Vado Via 34.Edoardo Vianello - Abbronzatissima 35.Eduardo Bennato And Gianna Gannini - Un Estate Italiana 36.Eros Ramazzotti - A Mezza Via 37.Eros Ramazzotti - Cose Della Vita 38.Eros Ramazzotti - Fuoco nel fuoco 39.Eros Ramazzotti - Un Emozione Per Sempre 40.Eros Ramazzotti & Alejandro Sanz - Yo Sin Ti 41.Eros Ramazzotti & Anastacia - I Belong To You 42.Eros Ramazzotti & Andrea Bocelli - Musica È 43.Eros Ramazzotti & Giorgia - Amarti È L'Immenso Per Me 44.Eros Ramazzotti & Tina Turner - Cose Della Vita 45.Eros Romazzotti - Pui Bella Cosa 46.Fabio Concato - Devi Ridere 47.Fabio Concato - Ti Ricordo Ancora 48.Fausto Leali - A Chi 49.Fiordaliso - Non Voglio Mica La Luna 50.Franco Battiato & Alice - I Treni Di Tozeur 51.Franco Califano - Tutto il resto è noia 52.Fred Bongusto - Questo Nostro Grande Amore 53.Gianna Nannini & Eduardo Bennato - Notti magiche 54.Gianni Morandi - Bella Belinda 55.Gianni Morandi - Parla Piu' Piano 56.Gigliola Cinguetti - Non Ho L'eta 57.Gino Paoli - Sapore Di Sale 58.Giuni Russo - Un'estate Al Mare 59.I Pooh - Uomini Soli 60.Irene Grandi - Cose Da Grandi 61.Isadora Juice - Isadora 62.Ivan Graziani - Agnese 63.Jimmy Fontana - Il Mondo 64.Johnny Dorelli - L'immensita' 65.Jose Filiciano - Che sera 66.Jovanotti - Lombelico Del Mondo 67.Laura Pausini - Fidati Dime 68.Little Tony - Ridera' 69.Loredana Berte - E La Luna Busso 70.Loretta Goggi - Maledetta Primavera 71.Lucio Dalla - Canzone 72.Mango - Amore Per Te 73.Matia Bazar - Per Lucia 74.Matia Bazar - Solo Tu 75.Matia Bazar - Ti Sento 76.Mietta & Amedeo Minghi - Vattene Amore 77.Milva - Il Giorno Giusto 78.NEC - Laura Non Che 79.Nico Fidenco - Legata A Un Granello Di Sabbia 80.Nino D'Angelo - Vai 81.Paolo Vallesi - Non Andare Via 82.Patty Pravo - La Bambola 83.Peppino Gagliardi - Un amore grande 84.Peter Sue And Marc - Lo Senza Te 85.Pupo - La Notte 86.Pupo - Sud Noi 87.Raf - In Finito 88.Renee And Renato - Save Your Love 89.Riccardo Fogli - Quando Nascero Pi Muovo 90.Ricchi e Poveri - Canzione d'amore 91.Ricchi e Poveri - Come Vorrei 92.Ricchi e Poveri - E penso a te 93.Ricchi e Poveri - Mama Maria 94.Ricchi e Poveri - Piccolo Amore 95.Ricchi e Poveri - Sara Perche Ti Amo 96.Ricchi e Poveri - Voulez Vous Danser 97.Rino Gaetano - Gianna 98.Rita Pavone - La Partita Di Pallone 99.Roberto Vecchioni - Luci A San Siro 100.Rocco Granata - Marina 101.Rocky Roberts - Stasera Mi Butto 102.Sergio Endrigo - Io Che Amo Solo Te 103.Stella Carnacina - Rosso Sera 104.The Godfather - Nino Rota & Carmine Copola 105.Tiziano Ferro - Perdono 106.Tony Renis - Quando Quando Quando 107.Tornero - I Santo California 108.Toto Cutugno - Italiano 109.Toto Cutugno - Soli 110.Toto Cutugno - Voglio L'anima 111.Tozzi Mazandi Ruggieri - Si Piso Dare Di Piu 112.Umberto Marcato - Bella Notte 113.Umberto Tozzi - Ti Amo 114.Umberto Tozzi - Tu 115.Umberto Tozzi & Raf - Genbe Di Mare 116.Wess And Dori Ghezz - Era 117.Zuccero - Senza Una Donna Related Torrents
Sharing WidgetTrackers
Locations
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
in 
All Comments
Comment as a guest or sign-in