Windows Vista Home Basic sp1.32Bit.swe.(Snabbast)+Crack
Deleted torrent, N/A
Added on Apr 13, 2008 in Applications > Windows Torrent verified. Downloaded 0 times. Windows Vista Home Basic sp1.32Bit.swe.(Snabbast)+Crack (Size: 3.12 GB)
Descriptionhej mina vänner jag har fått tid att fixa den här annars, tänkte jag lägga upp den nästa vecka. det e en Windows Vista Home Basic sp1.32Bit svensk (snabbast) snabbt att öppnar dina wab sidor snabbt att öppnar dina program snabbt att öppnar dina spel snabbt att öppnar mmmmmmmmm det e därför heter snabbast:) Ni som kör xp med temat vista så ni kan ta denna bättre. Nyhet den kommer o funka bra med 512 MB minne eller 256 MB. det har jag fixat med V-lite program Wallpaper Mina fina Wallpaper e med. mer än 150 bilder. skärmsläckare Fina skärmsläckare e oxå med. Test jag testade denna några timmar o det funkar bra som helst.men tyvärr jag har inte mindre än 1G minne på min data. jag hoppas att det går bra med er o skriv gärnna så jag vet att allt gick det bra. bränn på en dvd. ingen key behövs. ni vet att cracken med. Lycka till mina vänner Trackers
Locations
|
|||||||||||||||||||

All Comments
Comment as a guest or sign-in
Bara skit